среда, 18 апреля 2012 г.

Raadiohääl-Mariann Õmblus -õp lk 42


Olen raadiohääl, mind keegi ei näe.
nii üksinda hõljun ma eetris.
teaks et keegigi kuulab kuis sõnu ma säen

ja helistaks, kui talle meeldis,
või siis et, kui talle meeldis,
või siis et, kui talle meeldis,
või siis et, kui talle meeldis.

on sest nüüd möödas aasta või paar.
tookord helistas keset ööd keegi.

[2x]
"ma kuulan teid rääkige minuga vaid!"
oli numbriga eksinud seegi.

kes see loll üldse luuletust raadios veel loeb
ja veel loodab, et keegi sest hoolib

[2x]
kuid tema neid kirjutab, igal pool näeb.
teab, et mõni neist kuulamist väärib

olen raadiohääl, mind keegi ei näe.
nii üksinda hõljun ma eetris.
teaks et keegigi kuulab kuis sõnu ma säen.

ja helistaks, kui talle meeldis,
[3x] või siis et, kui talle meeldis

Комментариев нет:

Отправить комментарий